قصه باف

Image Post
درآمد 400 هزار تا یک میلیونی کودکان کار
طرح جمع آوری کودکان کار شکست خورد
باید سرشبکه‌هایی که کودکان را صبح‌ها بر سر چهارراه‌های مشخص پخش می‌کنند دستگیر کنیم.


قصه باف: به گزارش هم میهن احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از درآمدهای 400 هزار تا یک میلیون تومانی در روز کودکان کار و از شکست خوردن طرح‌های ضربتی برای ساماندهی کودکان کار خبر داد. او درباره این کودکان معتقد است: «کودکانی که بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند از طرف خانواده‌هایشان یا از سوی افرادی دیگر مجبور به کار هستند.

کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آنها می‌شود. اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده‌اند.

کف درآمدی این اکیپ‌ها، باند مافیایی یا خانواده‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است، پس نمی‌توان اینطور تصمیم گرفت که این کودکان و خانواده‌ها تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی، قرار گیرند، چراکه کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمدهایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند. باید سرشبکه‌هایی که کودکان را صبح‌ها بر سر چهارراه‌های مشخص پخش می‌کنند دستگیر کنیم.

لطفا شکیبا باشید...
خطا

لطفا دیدگاه خود را بنویسید